Queixes pel servei al CAP

CAP Darrerament, molts usuaris del Centre d’Atenció Primària de Malgrat de Mar han manifestat el seu malestar degut al servei que se’ls està oferint. La dificultat per demanar hora amb el metge de capçalera, les llargues esperes per ser atesos i la mala atenció rebuda són només algunes de les queixes expressades pels afectats.

Des de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva s’ha sortit al pas d’aquestes manifestacions indicant no tenir constància de reclamacions oficials respecte al funcionament del servei i s’ha atribuït les queixes expressades a la “percepció” que en poden tenir “alguns ciutadans”. Un fet que lamenten, ja que “els professionals procuren treballar per donar el millor servei als seus pacients”. En aquest sentit, se seguirà “treballant per un servei òptim”, s’ha assegurat.
L’ens ha assenyalat que “amb l’increment de la població a l’estiu, es reforça com cada any el servei amb un metge per a la població desplaçada, això significa que s’atén preferentment tota persona que no té metge assignat al CAP de Malgrat de Mar”, recordant que el centre està obert les 24 hores -del 23 juny i fins l’11 de setembre- per poder “donar resposta a les necessitats dels ciutadans d’acord a les directrius del Departament de Salut. A dia d’avui s’estan atenent a totes les persones que van a visitar-se al CAP i a les urgències se’ls dona prioritat”.